Asiakaskohtaaminen

Myyntityön ytimessä ovat erilaiset asiakaskohtaamiset eri kanavissa, sekä uusien, että vanhojen jo olemassa olevien asiakkaiden kanssa.   Kanavasta riippumatta hyvän dialogin rakentaminen edellyttää myyjältä kykyä tunnistaa vuorovaikutuksessa syntyviä ilmiöitä...

Asiakashankinta

Kestävällä pohjalla oleva myynti syntyy hyvästä asiakashankinnasta, joka takaa riittävän asiakasvirran myyntitavoitteiden saavuttamiseksi.   Myynnin suunnitteluvaiheessa otetaan jo paljon kantaa asiakashankintaan ja sen kohderyhmiin. Kuitenkaan pelkkä...

Myynnin suunnittelu ja myyntiprosessin mallintaminen

Myynnin suunnittelu ja myyntiprosessin mallintaminen Timo Kanninen Valmentaja Olen suunnitellut ja toteuttanut valmennuksia jo useiden vuosien ajan, yrittäjänä vuodesta 2011 lähtien. Olen myös valmentanut ulkomailla kansainvälisiä ryhmiä sekä sopeuttanut erilaisia...

Johdanto

Myynnin suunnittelu ja myyntiprosessin mallintaminen Hyvä myyntityö alkaa hyvällä suunnittelulla myyntistrategian laatimisella sekä myyntiprosessin mallintamisella. Myynnin suunnittelun kannalta tärkeitä asioita ovat:   oman asiakaskohderyhmän tunnistaminen ja...