mennessä Timo | touko 14, 2020 | Verkko-oppiminen
Myyntityön ytimessä ovat erilaiset asiakaskohtaamiset eri kanavissa, sekä uusien, että vanhojen jo olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Kanavasta riippumatta hyvän dialogin rakentaminen edellyttää myyjältä kykyä tunnistaa vuorovaikutuksessa syntyviä ilmiöitä...
mennessä Timo | touko 14, 2020 | Verkko-oppiminen
Open to access this content
mennessä Timo | touko 14, 2020 | Verkko-oppiminen
Kestävällä pohjalla oleva myynti syntyy hyvästä asiakashankinnasta, joka takaa riittävän asiakasvirran myyntitavoitteiden saavuttamiseksi. Myynnin suunnitteluvaiheessa otetaan jo paljon kantaa asiakashankintaan ja sen kohderyhmiin. Kuitenkaan pelkkä...
mennessä Timo | touko 14, 2020 | Verkko-oppiminen
Myynnin suunnittelu ja myyntiprosessin mallintaminen Timo Kanninen Valmentaja Olen suunnitellut ja toteuttanut valmennuksia jo useiden vuosien ajan, yrittäjänä vuodesta 2011 lähtien. Olen myös valmentanut ulkomailla kansainvälisiä ryhmiä sekä sopeuttanut erilaisia...
mennessä Timo | touko 14, 2020 | Verkko-oppiminen
Myynnin suunnittelu ja myyntiprosessin mallintaminen Hyvä myyntityö alkaa hyvällä suunnittelulla myyntistrategian laatimisella sekä myyntiprosessin mallintamisella. Myynnin suunnittelun kannalta tärkeitä asioita ovat: oman asiakaskohderyhmän tunnistaminen ja...