Neuvottelu ja vastaväitteiden käsittely

Nevottelu ja vastaväitteiden kohtaaminen   Neuvotteluvaihe on varmasti yksi myyntityön haastavimmista vaiheista ja vaatii myyjältä hyvää vuorovaikutusosaamista sekä onnistumista jo aikaisemmissa myyntiprosessin vaiheissa. Hyvin edennyt myyntiprosessi...

Myynnin suunnittelu ja myyntiprosessin mallintaminen

Hyvin onnnistunut myynti ei ole sattumaa, ainakaan pitkällä aikajänteellä vaan sen taustalle on selkeät ja hyvin suunnitellut toimenpiteet. Useimmiten hyvä suunnitelma kiteytetään selkeäksi myyntistrategiaksi, joka toimii päivittäisen myynnin tekemisen perustana ja...

Tapaamisen sopiminen puhelimessa

Puhelin on useimmille myyjille edelleen tärkeä työkalu, vaikka monikanavainen myynti tuottaa asiakastapaamisia myös muista digitaalisista lähteistä. Useimmiten puhelintyöskentely on myyjälle se työkalu, jonka avulla omaa myyntiä voi “vivuttaa” nopeasti...

Ratkaisun esittely ja argumentointi

Vahvojen argumenttien rakentaminen on yksi tärkeimmistä myyntitaidoista ja tämä on sitä myyjän myyntipuhetta.    Vahvat argumentit rakentuvat aina asiakkaan tarpeiden ympärille ja niissä korostuvat asiakaskohtaiset hyödyt. Argumentoinnin avulla voit esitellä...