salesfactor myyntivalmennuksista koulutus timo kanninen

Sitouta asiakkaasi olemalla askel edellä.

Service

Miksi myynnin pitää olla askeleen edellä asiakasta? Koska 70-80% asiakkaista on tehnyt myönteisen ostopäätöksen ennen myyjän kohtaamista. Asiakkaan omaehtoinen eteneminen ostoprosessissa on nostanut proaktiivisen myyntityön merkityksen uudelle tasolle. Jos asiakas halutaan sitouttaa, on asiakkaalle pystyttävä tuottamaan arvoa ja auttamaan ongelman ratkaisussa. Ratkaisumyynnissä tämä onnistuu parhaiten silloin, kun myyjä saa yhteyden asiakkaaseen hänen alkaessa harkita tuotteen tai… Read more »


Lue koko blogi

Kehittyminen huippumyyjäksi – myyjän kaksoistehtävä.

Myyjällä on täytettävänä niin sanottu kaksoistehtävä. Myyjä siis tasapainoilee suhdetehtävän ja asiatehtävän välillä: Toisaalta pitää pystyä luomaan hyvä luottamussuhde asiakkaaseen ja palvella hänet hyvin sekä pitää tyytyväisenä. Ja toisaalta myyjälle henkilökohtaisesti on tärkeää saada edustamansa tuote tai palvelu myydyksi.








Lue koko blogi

Miten johdan esimerkillä?

Johtaminen on vuorovaikutusta ja kommunikointia kaikissa sen muodoissa, se on sanoja, tekoja, osallistumista ja näiden tekemättä jättämistä. Tehtiin tai ei, aina välitetään jokin viesti. Välitetyn viestin tulkinta riippuu vastaanottajasta ja ympäristöstä, jossa johtamisteko tapahtuu. Esimerkkejä omasta toiminnasta syntyy siis koko ajan, halusimme tai emme. Puhutaan paljon siitä, miten hyvät johtajat ja esimiehet johtavat joukkojaan omalla… Read more »



Lue koko blogi

Valmentava johtaminen – Mitä se on?

Jokainen meistä osaa varmasti luetella tukun hyvän johtajan ominaisuuksia ja määrittää mitä hyvältä johtajalta tai esimieheltä odottaa. Miksi sen toteuttaminen käytännössä on sitten niin vaikeaa?








Lue koko blogi